Co musi zawierać Twoja wizytówka aby klient odebrał Cię jako profesjonalistę?
Inwestycja w wizytówki to podstawa, jeżeli przedsiębiorca chce prowadzić dobry marketing. Elementami obowiązkowymi tego małego kartoniku papieru są przede wszystkim dane kontaktowe. Należy wskazać nazwę, najlepiej także logo firmy.
Jej siedziba i numer telefonu to również obowiązkowe elementy wizytówki. Co więcej, jeżeli jest ona spersonalizowana, należy wskazać imię i nazwisko specjalisty i bezpośredni kontakt do osoby, której wizytówka dotyczy. Istotne jest, by wskazywała stanowisko, jakie osoba posługująca się nią obejmuje, Warto umieścić jeszcze stronę internetową i adresy mailowe — zarówno do osoby, do której należy, jak i ogólny adres mailowy firmy.Projektowanie wizytówek to zadanie wbrew pozorom dość trudne. Informacje nie mogą być umieszczone w sposób chaotyczny, gdyż odrzuci to od nas klienta. Jasno i wyrazie muszą przekazywać najważniejsze dane i dodatkowo warto, by były estetyczne.
Druk wizytówek powinien być jakościowo na najwyższym poziomie. Gdy klienci otrzymują byle jaki kartonik z rozmazanymi informacjami, nie traktują poważnie przedsiębiorcy.Wręczenie wizytówki następuje zwykle na zakończenie przedstawionej ofert. Dobrze wykonane, estetyczne nie będą tylko zwykłymi kartonikami z informacjami kontaktowymi. Pomogą budować wizerunek firmy jako dbającej o szczegóły i stawiającej na detale. Widząc, że przykładana jest uwaga do tak drobnych szczegółów klient zyskuje pewność, że w jego przypadku też zachowane są najwyższe standardy.
Komentarze
Prześlij komentarz